Novice

02.09.2022

Kia letos znova blestela v študiji J.D. Power

Kia 2. najboljša med množičnimi znamkami

Skupina Hyundai Motor Group se lahko pohvali, da so vse tri njene znamke — Genesis, Hyundai Motor in Kia — zasedle prva tri mesta v študiji J.D. Power 2022 U.S. Tech Experience Index (TXI) StudySM, ki je prepoznala visoko raven naprednih tehnologij njihovih modelov.

Kia je bila med množičnimi znamkami druga (495 točk), višje od nje se je uvrstila le njena sestrska znamka Hyundai Motor, ki je že tretje leto zapored uvrščena najvišje (534 točk).

Na podlagi odgovorov 84.165 lastnikov, anketiranih po 90 dneh lastništva novega vozila modelnega leta 2022, je ameriška študija TXI analizirala 35 avtomobilskih tehnologij, razdeljenih v štiri kategorije: udobje, razvijajoča se avtomatizacija, energija in trajnost ter infotainment in povezljivost. 

Študija ocenjuje, kako učinkovito vsaka avtomobilska znamka prinaša tehnologije na trg, merjeno na 1000-točkovni lestvici.

"Kia je še vedno navdušena nad svojimi impresivnimi dosežki v študijah J.D. Power VDS in APEAL, uvrstitev med najbolj inovativne znamke pa še utrjuje status Kie kot vodilne v panogi," je dejal Steve Center, glavni izvršni direktor in izvršni podpredsednik pri Kia America. "S tako visokim zadovoljstvom strank na različnih področjih, ki vključujejo oblikovanje, zanesljivost in zdaj še inovacije, ne bomo počivali na lovorikah in bomo še naprej rasli na vseh področjih razvoja."

Tako 'globina trga' kot 'odličnost pri izvajanju' sta imela pri končnem točkovanju enako težo, pri čemer sta bila ocenjena tako prodor naprednih tehnologij v celotnem obsegu proizvajalca kot ocena potrošnikov o njihovi kakovosti.

Genesis je že drugo leto zapored zmagovalec pri vseh znamkah, posledično pa tudi v okviru premijskih znamk. Z inovacijskim indeksom 643 si je Genesis zagotovil odmevno zmago, saj je za več kot 50 točk prehitel drugouvrščeni Cadillac (584).

Ugotovitve študije dokazujejo predanost ne samo tehnološkim inovacijam, ampak tudi zanesljivosti in zadovoljstvu strank pri vseh treh avtomobilskih znamkah južnokorejske skupine, ki je v prvem polletju postala tretji največji proizvajalec avtomobilov na svetu.

 

Obvestilo

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije.

Se strinjam Več o piškotkih