Novice

22.09.2022

Kiin tržni delež v Evropi 5,2 %, prodaja še naprej narašča

Odlični prodajni rezultati sledijo Kiini vse bogatejši ponudbi elektrificiranih vozil
Kia do konca avgusta v Evropi prodala skupno 372.729 vozil, 12 % več kot lani
Prodaja Kie drugačna od trga, ki se je skrčil za 12 %
Sestrska naveza Hyundai, Kia in Genesis skupno 3. po prodaji vozil v Evropi
Novi Niro na voljo kot hibridni, priključno hibridni ali povsem električni križanec

Podatki, ki jih je nedavno objavilo Evropsko združenje proizvajalcev avtomobilov (ACEA), kažejo, da se je Kiin evropski tržni delež v prvih osmih mesecih leta 2022 povzpel na impresivnih 5,2 %, kar je 0,6 % porast v primerjavi z enakim obdobjem lani.

Odlični prodajni rezultati sledijo Kiini vse bogatejši ponudbi elektrificiranih vozil
Kia še naprej privablja kupce s svojo čedalje bogatejšo ponudbo večkrat nagrajenih elektrificiranih vozil.

Kia do konca avgusta v Evropi prodala skupno 372.729 vozil, 12 % več kot lani
Prvič registriranih vozil Kia v Evropi (Kia sem šteje države članice EU, EFTA in Združenega kraljestva) je bilo do konca avgusta 372.729, kar je 12-odstotno povečanje v primerjavi z enakim obdobjem lani, ko je znamka prodala 331.624 primerkov.

Prodaja Kie drugačna od trga, ki se je skrčil za 12 %
Ti rezultati so v izrazitem nasprotju s celotnim evropskim trgom osebnih avtomobilov, ki se je v tem obdobju s skoraj 6 milijoni prodanih novih osebnih avtomobilov skrčil za 12 %.

Sestrska naveza Hyundai, Kia in Genesis skupno 3. po prodaji vozil v Evropi
Najnovejši podatki ACEA prav tako poudarjajo posebej močan julij za znamko Kia, s prodanimi 45.238 vozili. To pomeni 5,2-odstotni tržni delež, v primerjavi s 4,6-odstotnim leto prej. Julij je bil tudi prvi mesec, v katerem je bila Kiina matična družba Hyundai Motor Group, ki jo sestavljajo sestrske znamke Hyundai, Kia in Genesis, uvrščena na tretje mesto po skupni prodaji vozil v Evropi.

Jason Jeong, predsednik Kia Europe, je dejal: “Mednarodni avtomobilski trg se še naprej sooča s pomembnimi izzivi, vključno s stalnim pomanjkanjem komponent in povpraševanjem potrošnikov, na katerega vplivajo naraščajoči življenjski stroški. Kljub temu Kia še naprej beleži impresivne prodajne rezultate. Naša izjemna ponudba modelov, ki vključuje vse širšo paleto nagrajenih elektrificiranih modelov, nas postavlja v dober položaj, saj vse več evropskih potrošnikov išče rešitve trajnostne mobilnosti, ki so učinkovite, privlačne in prilagojene njihovim potrebam.”

Novi Niro na voljo kot hibridni, priključno hibridni ali povsem električni križanec
V začetku tega leta je Kia predstavila povsem novi Niro, brezkompromisno rešitev za tiste, ki iščejo eleganten in praktičen okolju prijaznejši križanec. Povsem novi Niro, ki je na voljo v hibridno električni (HEV), priključno hibridni (PHEV) in popolnoma električni (EV) različici, je idealna izbira za tiste, ki želijo zmanjšati stroške lastništva svojega vozila. Medtem ko sta modela HEV in PHEV opremljena z 1,6-litrskim bencinskim motorjem GDI Smartstream, Niro EV zagotavlja povsem električni doseg do 460 km (WLTP, kombinirano).

 

Obvestilo

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije.

Se strinjam Več o piškotkih