Novice

18.09.2008

Prenovljeni Kia Magentis kot "novi obraz Kie"

· Atraktivnejša in drznejša zunanjost predstavlja ‘novi obraz Kie’
· Spremenjena notranjost, inštrumenti in sredinska konzola
· Osvežena motorna paleta

Kia je pred kratkim objavila, da v Evropo kmalu prihaja novi Kia Magentis.
Prenovljena Kiina limuzina razreda D je nastala v Kiinem korejskem oblikovalskem centru, pod taktirko slovitega Petra Schreyerja, vodje oblikovanja pri korporaciji Kia Motors, in predstavlja ‘novi obraz Kia’.  Da bi pri evropskih kupcih okrepili zanimanje za Magentisa (na ostalih koncih sveta je bil uspešen že s prejšnjima generacijama) so oblikovalci radikalno spremenili konzervativno obliko, saj so zunanjosti namenili  dinamično in prepoznavno obliko. 


“Mislim, da je naša oblikovalska ekipa opravila izjemno delo in je v mnogočem spremenila Magentisa,” pojasnjuje Peter Schreyer in dodaja: “Vozilo smo podaljšali, spremenili smo motorno masko, žaromete, meglenke, sprednji odbijač s tremi zračnimi režami, prtljažna vrata, zadnje luči, zadnji odbijač. Menim, da je novi Magentis uspešna kombinacija agresivne in drzne oblike ter prepoznavnih potez novega obraza Kie.”
Magentisov »nos« je podaljšan za 45 mm, »rep« pa za 20 mm, tako da sedaj celotna dolžina vozila znaša 4.800 mm. Ostale zunanje mere (medosna razdalja: 2720 mm, širina: 1805 mm, višina: 1480 mm) ostajajo nespremenjene.

Motorne osvežitve
Magentisa, ki ga proizvajajo v korejskem Hwasungu, bodo na evropskih cestah poganjali trije motorji. Dvolitrskem dizlu so v primerjavi s predhodnikom dodali 10 »konjev« (150 KM/110 kW pri 3.800 vrt./min., 305 Nm navora med 1.800 in 2.500 vrt./min.), bencinske barve pa branita 2- in 2,7-litrski motor. 
Največjih sprememb je bil deležen 2-litrski bencinski štirivaljnik (Theta-II), ki ima po novem dvojni CVVT ter gumb za »super« vžig in VIS (variable intake system - sesalni sistem z variabilno geometrijo). Največja moč znaša 164 KM (19 KM več kot pri predhodniku) pri 6.200 vrt./min., največji navor pa 197 Nm pri 4.600 vrt./min.
Vsi trije motorji seveda izpolnjuje emisijski standard Euro4, za prenos pa skrbita 5-stopenjski (pri 2-litrskem bencinskem motorju) oz. 6-stopenjski ročni menjalnik (2.0 CRDi) oz. 5-stopenjski samodejni menjalnik (2.7-litrski bencinski motor). Kot opcija je pri obeh dvolitrskih motorjih možen 4-stopenjski avtomatik.

Spremembe v kabini
V potniški kabini so oblikovalci osvežili armaturno ploščo, merilnike, prestavno ročico samodejnega menjalnika, sedežne prevleke in barvno paleto. Novi Magentis bo imel kot novost serijsko avdio napravo (RDS radio/CD predvajalnik) z možnostjo priklopa USB ključa in iPoda. Prostorna kabina ponuja veliko udobja za vseh pet potnikov, prtljažnega prostora pa je za 425 litrov (5 litrov več kot prej). 

Na evropskih tržiščih, kamor bo Kiina limuzina prispela kmalu, bo imel Magentis triletno garancijo (brez omejitve števila prevoženih kilometrov!). 


***


Korporacija Kia Motors je ustanovljena leta 1944 in je najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec. Kot del skupine Hyundai-Kia Automotive Group, Kia je šesti največji avtomobilski proizvajalec na svetu. Kia je v letu 2007 prodala 1.269.000 vozil (3,5% več kot leta 2006). Kia danes zaposluje 33.000 ljudi in skozi svojo prodajno-servisno mrežo 3.800 zastopnikov ustvarja letne prihodke v višini 19 milijard ameriških dolarjev. Kia letno v razvoj in raziskave vlaga celo 4,6% svojih prihodkov, samo v svojo prvo evropsko tovarno na Slovaškem pa so vložili 1,1 milijardo evrov. Kia je uradni sponzor FIFA in UEFA, glavni sponzor Australian Opna, uradni sponzor Davisovega pokala, 9 klubov ameriške košarkarske NBA lige ter košarkarske NLB/ Jadranske lige.

 

Obvestilo

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije.

Se strinjam Več o piškotkih